Om mig

Jag är en tjej på 38 år som beslutat att bli av med överflödiga kilon med hjälp av cambridgekuren och motion. Här delar jag med mig av mina tankar och funderingar kring detta.

tisdag 13 januari 2009

Viktchock!!!

Hej hopp!

Jag VET att man inte ska hoppa upp på vågen i tid och otid och jag VET att jag kan bli besatt (något överdrivet) av vågen, MEN jag kunde inte låta bli. Jag var jättebusig och vägde mig i morse i alla fall. Igår kväll fick jag en smärre ångestattack då det kändes som jag hade fått i mig ungefär två miljoner kalorier och därför gått upp massor i vikt. Var säker på att ha gått upp minst ett kilo så jag svimmade nästan när jag hade gått NER 0,6 kg!!!! Är det möjligt att detta kan funka?!

Är fortfarande en hängiven CK-fan, men under rådande omständigheter så måste jag ju prova nåt annat och kan jag minska medan jag väntar på att plånboken ska återhämta sig så blir ingen lyckligare än jag. Monstret har nog svimmat av chock eller nåt, för honom ser jag inte röken av, och det är ju skönt! Hans fula tryne vill jag helst slippa.

Ha en mysig tisdagskväll alla bloggisar och kämpar.
Kram/J

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så himla konstigt och svårt att förstå att det faktiskt kan ligga nån sanning i det som sägs om LCHF. När man sitter där med tidigare ack så förbjudna såser, feta köttbitar och ostar så känner man sig så märklig. Men sen efter ett tag så blir man nästan lite förbannad över hur lurad man alltid varit....
Heja dig!! Kanonbra för motivationen det där! :o)