Om mig

Jag är en tjej på 38 år som beslutat att bli av med överflödiga kilon med hjälp av cambridgekuren och motion. Här delar jag med mig av mina tankar och funderingar kring detta.

onsdag 21 januari 2009

Stress, stress, stress...

Hej!
Jag har inte rymt eller dött eller nåt. Det är bara så förtvivlat mycket att stå i just nu. Mitt LCHF-ande går bra. Jag kör på och har inte fuskat ett enda dugg. Vågen har stått still enågra dagar, men det tar jag med ro. Den får stå still några dagar till, men händer inget om några dagar så får jag ändra på nåt. Dra ner på mejeriprodukter t.ex.

Träning har det inte blivit mycket av pga tidsbrist, men nästa vecka kommer det nog att bli lite lugnare, så då ska det bli mer träning.

Jag har märkt en trevlig bieffekt av mitt nya LCHF-liv och det är att kroppen tycks "dra ihop sig" mer. Min väldigt sladdriga mage käns "tightare" (hm... tight och tight, mindre slapp kanske jag ska säga...) och det är ju trevligt. Det är låååååångt kvar till några magrutor dock. ;) Men varje litet framsteg är guld värt, eller hur?

Ha det gott alla!

Kram/J

1 kommentar:

Lisas cambridgekur 2009 sa...

Du är så himla duktig ännu... kram Lisa