Om mig

Jag är en tjej på 38 år som beslutat att bli av med överflödiga kilon med hjälp av cambridgekuren och motion. Här delar jag med mig av mina tankar och funderingar kring detta.

lördag 17 januari 2009

Veckans resultat

Hej!

Har ni vågar som kräver att ni ställer er på dem och väger er? Det har jag. Den ropar och skriker på mig och vill att jag ska väga mig. "Kom hit! Nu! Väg dig! Du har ju inte vägt dig sen i förrgår!" Ungefär så ropar vågskrället på mig var och varannan dag. I morse kunde jag inte motstå. Jag klev upp på lite darrande ben och kikade med ett öga. Jodå -0,5, så veckans resultat är -1,1 kg. Det är ju ok. Inte att jämföra med första veckan på CK, men rätt ok ändå. Och jag har ju inte behövt köpa dyra påsar, utan har ätit sånt som legar i frysen till stor del och den stora skillnaden: Jag har fått äta! Hoppas att det fortsätter så här. Har ju några kilon till som jag vill ha bort. Storlek 34, here I come! I hope...

Ha en mysig lördag alla fighters!
Kram/J

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser... :o)
Grattis!!!
..och jo - vågen här hemma skriker den med. Jag försöker vara mer högljudd än den. Det är svårt!