Om mig

Jag är en tjej på 38 år som beslutat att bli av med överflödiga kilon med hjälp av cambridgekuren och motion. Här delar jag med mig av mina tankar och funderingar kring detta.

lördag 14 februari 2009

Lat och lite låg lördag

Hej!
Solen skiner utanför fönstret och det är en strålande vacker vinterdag. Trots detta så känner jag mig inte särsklit solig i sinnet idag. Ska försöka skärpa mig med det, dock. Det är ju inte värst synd om mig, men jag är lite låg idag.
Kurandet går bra. Jag får slåss en del med monstret, men det är ju så det är. Första veckan är ju absolut värst, så det lättar förhoppningsvis om några dagar.

Supersinnena man får när man kurar har jag fått. Familjen åt pizza till lunch och jag lovar att jag kunde nog lukta mig till varenda liten ingrediens och kryddsmula de använt vid tillagningen! Oj, vilka förföriska dofter! Men jag stod emot och ägnade mig istället åt att måla två gamla ramar. 1-0 till mig!

Hoppas ni får en mysig lördag alla kurare och kämpar där ute!

Kram/J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! :)
Vi kämpar vidare!!

Anonym sa...

Hej på dig!

Här ska kuras - eller hur...

http://kurarent.bloggagratis.se

Kram Tina

ner i vikt! sa...

hej! kolla in min cambridge blogg!

http://cambridgepulver.blogg.se/